جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهای علوم پزشکی کشور 7 شهریور آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر مصطفی عباسی‌مقدم رئیس مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت امروز دوم شهریور در نشست خبری بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی کشور گفت: این جشنواره در سه بخش دانشجویی، اساتید و کارکنان برگزار می‌شود که امسال شاهد رشد کمی دانشجویان‌، اساتید و کارکنان هستیم.

وی با بیان اینکه میزبان برگزاری جشنواره امسال دانشگاه علوم پزشکی ایران است افزود: این جشنواره در 24 رشته مستقل شامل رشته‌های قرآنی و عترت برگزار می‌گردد که امسال در بخش اساتید با رشد قابل توجهی روبرو بوده‌ایم.
 
عباسی مقدم با بیان اینکه بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در بخش کتبی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: 652 نفر در بخش قرائت، به مرحله کشوری راه پیدا کردند. شایان ذکر است که اساتید بیشترین تمایل را در بخش پژوهش داشته‌اند.

وی عنوان کرد: بالغ بر 134 میلیون تومان هزینه برای جوایز نفرات اول تا سوم و شایسته تقدیر در نظر گرفته شده است.

دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان جشنواره قرآن و عترت
دکتر میراسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه این نشست با ابراز خرسندی از این که این دانشگاه به عنوان میزبان این جشنواره  انتخاب شده است، اظهار داشت: برای برگزاری این جشنواره  آماده سازی 3 خوابگاه جهت اسکان دانشجویان، اساتید و کارکنان‌، آماده سازی بیش از 18 سالن در سطح دانشگاه جهت میزبانی و اجلاس معاونان و مدیران فرهنگی و دانشجویی‌، ساخت 5 کلیپ مخصوص جشنواره ،ارائه دو ویژه‌نامه در طول مدت جشنواره و برنامه‌ریزی 13 کلاس فوق فرهنگی از جمله اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره قرآن و عترت هفتم شهریور و اختتامیه 9 شهریور برگزار می‌گردد، گفت: در طول برگزاری جشنواره امکان بازدید از بیش 7 منطقه سیاحتی و زیارتی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان در نظر گرفته شده است شایان ذکر است که شعار امسال جشنواره دانشگاه اسلامی، فرهنگ قرآنی و سلامت معنوی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.