درهای برج میلاد به روی خوانندگان پاپ باز می‌شود؟

کنسرت‌های پاپ برای حضور در برج میلاد با شرایط خاص اجرا می‌روند.

شاهین مظفری مدیر روابط عمومی برج میلاد در خصوص برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ در مرکز همایش‌های این برج در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هیچگونه ممانعتی برای برگزاری کنسرت‌های پاپ در برج میلاد وجود ندارد، در واقع ما مصوبه‌ای داریم که طبق این مصوبه شاخص‌گذاری می‌کنیم و بر اساس این شاخص‌ها تصمیم گرفته می‌شود که برخی کنسرت‌ها برگزار شوند و به برخی دیگر اجازه برگزاری داده نشود.

وی در خصوص به حداقل رسیدن برگزاری کنسرت‌های پاپ طی یک سال‌و‌نیم گذشته عنوان کرد: در این مدت در همایش‌ها و نشست‌هایی که در برج میلاد برگزار شده‌اند، چندین اجرای پاپ داشته‌ایم.

وی افزود: تصمیم‌گیری نهایی بر عهده وزارت ارشاد و اداره اماکن است و اگر هنرمندان پاپ مجوز این ادارات را داشته باشند می‌توانند جهت برگزاری کنسرت در برج میلاد اقدام نمایند، ما نیز با این هنرمندان همکاری خواهیم کرد.

وی در رابطه با صحبت‌های پیروز ارجمند مدیر اسبق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر رفع ممنوعیت برگزاری کنسرت‌های پاپ در برج میلاد گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به ما ابلاغ نشده است و محدودیت برگزاری کنسرت‌های پاپ به اختلافات برخی از خوانندگان با اداره اماکن و همچنین وزارت ارشاد بر سر صدور مجوز‌های لازم جهت برگزاری کنسرت بر می‌گردد.

وی افزود: حمایت از هنرمندان وظیفه است و از این عزیزان انتظار داریم به ما حق انتخاب بدهند تا ما بتوانیم بر اساس ارزش‌ها و همخوانی‌ این کنسرت‌ها با فضای فرهنگی شهرداری تهران تصمیم گرفته و اقدامات لازم را انجام دهیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.