مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مریوان گفت: به مناسبت هفته دولت نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات در مریوان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ فواد کریمی گفت: در راستای ترویج ورزش همگانی، نشاط اجتماعی و شادابی خانواده ها این المپیاد با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش، کمیسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی شورای شهر مریوان و هیات ورزش های همگانی برگزار می شود.

شهردار مریوان افزود: این المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال سه نفره، طناب کشی، تنیس روی میز، شطرنج، اسکیت، دوچرخه سواری، روپایی، وسطی و داژ بال بانوان ورزشکاران برگزار می شود.

کریمی با اشاره به اینکه برگزرای چنین المپیاد های ورزشی در نشاط و تحرک پذیری شهروندان نقش اساسی دارد، گفت: ایجاد جامعه سالم و هدایت رده های سنی مختلف در سنین پایین به سوی ورزش یکی از سیاست های کلی باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مریوان از برگزاری المپیاد ورزشی محلات با عنوان فرصت خوب استعدادیابی در سطح محلات مریوان نام برد و گفت: شهرداری مریوان به منظور ایجاد شادی و نشاط در محلات و شناسایی برترین استعدادهای ورزشی همواره تلاش می کند.وی از شهروندان و علاقه مندان خواست برای ثبت نام در این المپیاد ورزشی در پارک های شانو، 26 گولان و ملت از تاریخ یک تا پنج شهریور اقدام کنند.مریوان در 130کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.