هنرمندان تئاتر آذربایجان‌شرقی در دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی خوش درخشیدند.

درخشش هنرمندان تئاتر آذربایجان‌شرقی در دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در آیین اختتامیه این جشنواره، رتبه‌ اول نمایشنامه‌نویسی به "علی میرزاعمادی" از تبریز برای نمایش "سفر" تعلق گرفت.

همچنین رتبه نخست کارگردانی به "یعقوب صدیق جمالی" برای نمایش "سفر" از تبریز رسید که با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه‌ی نقدی از وی تقدیر شد.

در بخش بازیگری مرد رتبه‌ی دوم به "جمال ساقی‌نژاد" و در بخش بازیگری زن رتبه‌ی سوم به "سعیده حامد" بازیگران نمایش "سفر" اهدا‌شد.

هیأت داوران بر اساس مشاهدات و جمع‌بندی، نمایش «سفر» به کارگردانی یعقوی صدیق جمالی از شهرستان تبریز را برای بررسی نهایی به دبیرخانه‌ جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کرد.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که از بیست و پنجم مرداد ماه جاری به مدت پنج روز در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

گفتنی است: نمایش "سفر"،‌روایتگر خانواده‌ای است که دسته جمعی به پابوس امام رضا (ع) عازم می‌شوند اما در مسیر و در مدت اقامت خود در مشهد درگیر حوادثی می‌شوند که داستان این نمایش را تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.