رئیس هیئت دو ومیدانی استان قم گفت: 2 نماینده قمی در رشته‌های پرش با نیزه و پرش سه‌گام توانستند مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی این مرحله را به خود اختصاص بدهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علی رضایی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام دو و میدانی کاران قمی به دومین مرحله لیگ دو و میدانی کشور خبر داد.

رضایی گفت: دو و میدانی کاران قمی در مرحله نخست فصل جدید مسابقات در رشته‌های پرش با نیزه و پرش سه‌گام موفق به کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی این مرحله شدند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم با بیان اینکه مرحله نخست این مسابقات در شرایطی به اتمام رسید که در آن چهره های مطرحی به رقابت پرداختند و لیگ جذابی را داشتیم، افزود: محمدمحسن ربانی در رشته پرش  مقام نخست و عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و  میلاد دریساوی در رشته پرش سه‌گام در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی گفت : تیم های مقاومت خوزستان، شهرداری سنندج، و شرکت طنین موج‌های آبی از جمله تیم هایی هستند که از فرصتی که فدراسیون به ثبت نام برای شرکت تیم ها داده بود استفاده کردند و در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را تیم‌های کاسپین قزوین، شهرداری تبریز، بتن شیب کرمانشاه، آرین بتن ساوه، نیروی هوایی، افضل‌توس خراسان رضوی، نفت فلات قاره ایران، سبک‌سازان شرق خراسان شمالی، پارس‌مهر فارس و مس کرمان برشمرد.

رضایی با بیان اینکه نمایندگان قم در ترکیب تیم طنین موج های آبی به میدان می روند افزود: در لیگ امسال تیم دو و میدانی نفت با در اختیار داشتن30 ورزشکار بیشترین تعداد ورزشکار را به خود اختصاص داند و بقیه تیم ها نیز با از ده ورزشکار در ترکیب خود استفاده می کنند.

وی در پایان از برگزاری مرحله دوم این مسابقات در شهر شیراز خبر داد و گفت: مرحله دوم لیگ در شیراز به انجام می‌رسد و تهران بار دیگر میزبانی مرحله سوم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.