دبیر انجمن شعر طلاب خراسان‌رضوی از برگزاری دومین شب شعر " حنجره‌های جاری" به مناسبت دهه کرامت در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام علی عدالتی مجد گفت: این شب شعر با حضور بیش از 22 نفر از روحانیون شاعر قم، مشهد و استان خراسان رضوی و شعرای غیر طلبه و مدیر فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم آغاز خواهد شد.

دبیر انجمن شعر طلاب خراسان رضوی با اشاره به اینکه تشکیل انجمن شعر طلاب خراسان رضوی با حضور طلابان و علمای شاعر است تصریح کرد: امروزه علما و طلاب شاعر، شعرهای خود را به زبان روز و زنده گفته‌اند که برای مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اولین شب شعر سلسله شعرخوانی‌ها به نام " آیینه خانه" در اسفندماه سال گذشته با حضور 30 نفر از شعرای طلبه برگزارشد خاطرنشان کرد: محورهای شب شعر" حنجره‌های جاری" از قبیل جنبه‌‌های مختلف زندگی امام رضا (علیه‌السلام)، احادیث رضوی، سبک زندگی رضوی، اهمیت زائر و زیارت و معرفت و معارف رضوی است.

حجت الاسلام عدالتی مجد افزود: این شب شعر با حضور شعرای طلاب و غیر طلبه در 2 شهریور ماه امسال از ساعت17 الی19:30 در سالن همایش‌های کانون بحث و انتقاد دینی شهید هاشمی نژاد در میدان صاحب‌الزمان برگزار خواهد شد.

همچنین شاعران طلبه می‌توانند برای حضور و ارسال آثار خود به آدرس چهارراه خسروی، نبش کوچه روشن، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه سوم، اداره هنر و رسانه و یا به آدرس ایمیل new.art365@gmail.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.