جعفری: استقبال دوبرابر از قهرمانی کشور اسلالوم

مسئول کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: رقابتهای امسال نسبت به دوره گذشته با استقبال دو برابر شرکت کنندگان روبه رو شد.

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دومین مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم با استقبال شرکت کنندگان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

اولین دوره این مسابقات در انزلی با حضور 60 شرکت کننده برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل در پیست آزادی دو برابر شده بود، که خود نشان دهنده استقبال از این رشته و آینده روشن اسلالوم است.

جعفری در ادامه افزود: در این مسابقات از حدود 17 استان شرکت کننده داشتیم که در تاریخ فدراسیون موتورسواری ایران بی‌سابقه است که این تعداد استان در یک مسابقه میدانی شرکت کنند.

وی در خصوص این رشته توضیحات خود را این گونه کامل کرد: این رقابت‌ها همگانی است و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همه بتوانند با ماشین‌های استاندارد شرکت کنند.

مسئول کمیته اسلالوم تصریح داشت: مسئولین فدراسیون درصدد هستند تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا کسانی که استعداد رانندگی خوبی دارند و راننده توانمندی هستند، با هر وسیله نقلیه استاندارد شهری که در اختیار دارند، بتوانند در این مسابقات شرکت کنند و استعدادشان به هدر نرود.

جعفری خاطرنشان کرد: به دلیل این که این رشته، پایه اتومبیلرانی است، لذا بعد همگانی برای ما خیلی اهمیت دارد و از این بابت چنین تصمیمی اتخاذ شده است که همه کسانی که علاقمند این رشته هستند، بتوانند استفاده کنند.

وی در پایان به برگزاری کلاس‌های آموزشی اشاره داشت و بیان نمود: در نظر داریم که امسال و سال آینده کلاس‌های آموزش اسلالوم را به صورت مرتب در استان‌ها برگزار کنیم تا تمام استان‌های کشور در بحث آموزش بتوانند خود را وفق دهند تا از مسائل آموزشی روز دنیا عقب نمانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار