اتهام زنی دوباره رژیم صهیونستی مبنی بر افزایش حملات از سوی حماس و ایران

مقامات رژیم صهیونیستی که از دیرباز در ایراد مواضع خصمانه بر علیه ایران شهره هستند در اظهار نظری تازه، ایران و حماس را به افزایش حملات سایبری بر علیه این رژیم متهم کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری timeofisraeil مدعی شد، طی یک سال اخیر حملات سایبری از سوی ایران، حماس و حزب الله بر علیه بدنه دولتی و نظامی این رژیم افزایش یافته و پیچیده تر شده است.

وی مدعی شد: اغلب حملات بر علیه سرورها و شبکه های اسرائیل شامل حملات DDos بوده است اما در سال اخیر شاهد حملات پیچیده تری نظیر حملات Zero-day و نسخه های جدید ویروس ها و اسب های تروا بوده است که به طور خاص منظور سرورهای دفاعی اسرائیل را مورد هدف قرار می داده اند.

این مقام نظامی درحالی که هیچ جزئیات یا شواهدی بر اثبات ادعای خود را عنوان نکرد گفت: مسئله حملات در فضای سایبری برای ما یک امر جدی است و ما در تلاشیم تا بهترین افراد را در ارتش به کار گیریم و ابزارهای داخلی را به منظور مبارزه با نسل های آینده حملات سایبری توسعه دهیم. 

اظهارات این مقام صهیونیستی در حالیست که اسرائیل با تشکیل واحدهای پیشرفته سایبری نظیر C4i و Unit8200 در حال توسعه حملات و سلاح های سایبری در فضای مجازی است. واحد Unit8200 این رژیم مسئول اصلی توسعه بدافزار Stuxnet است که در سال 2010 میلادی زیرساخت های هسته ای ایران را مورد حمله قرار داد.


 اتهام زنی دوباره رژیم صهیونستی مبنی بر افزایش حملات از سوی حماس و ایران

دو ماه پیش نیز، گادی ایسنکوت، رئیس ستاد مشترک این رژیم در بیانه ای از راه اندازی واحد نظامی جدیدی به منظور مقابله با تهدیدات سایبری خبر داد.

گفتنی است؛ ارتش اسرائیل  دارای دو بخش اصلی C4i و Military Intelligence است که بر فعالیت های سایبری متمرکز هستند. بخش C4i عملیات دفاعی را برعهده داشته و Military Intelligence عملیات تهاجمی در فضای مجازی را راهبری می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.