حفظ امنیت و اسایش مردم در برابر اشرار و مخلین امنیت از وظایف نیروی انتظامی و ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح فرهنگ ایثار و شهادت از راهبردهای نیروی انتظامی است.

نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش مردم در برابر اشرار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ فرمانده نیروی انتظامی در دومین همایش نکوداشت اسوه های ایثار همزمان با دهه کرامت در جمع خانواده های شهدای اصفهان و خراسان رضوی به بخشی از بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود نیروی انتظامی بیشترین خانواده های شهید را در بین دستگاههای کشور داشته است و وظیفه ی ما قدر دانی بیش از پیش ایثارگریهای خانواده های شهدا و رشادت های آنهاست.

سردار اشتری برمقام شاخص شهیدان با پشتوانه ی خانواده ی بزرگشان تاکید کرد و شهادت رااقبال بزرگی دانست که شایستگان بر قله رفیع ان سکنی گزینند.

وی از شجاعت و ایثار70 شهید در 25 آبان 61 و بیش از 1000 شهید درهمان ماه یاد کرد و بیان داشت اصفهان با 3500 شهید با هویت و استعداد درونی خود همواره در خط مقدم بوده است.

وی همچنین با اشاره به بیش از 847 شهید و بیش از 1000 مجروح ناجا از 364 دوره بازدید فرمانده استان اصفهان از خانواده های شهید در سال 93 یاد کرد و ارتقای سطح معیشت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را از طرح های جدید ارائه شده توسط نیروی انتظامی عنوان کرد و پیروزی 8 سال دفاع مقدس را با کمترین امکانت و تجهیزات که یک وجب خاک ان هم در اختیار استعمارگران قرار نگرفت را حاصل نیت الهی مردمان و نیروهای مسلحی که برای رضای خدا به امام لبیک گفتند دانست .

فرمانده نیروی انتظامی سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی را یادآور شد و بر اقتدار و تلاش نیروی انتظامی در برابر بحرانهای 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن در 870 کیلومتر مرز خشکی ، دریایی و رودخانه ای ارج نهاد و امنیت کشور را مدیون خون شهدا دانست.

مقام ارشد نیروی انتظامی از شهیدان بروجردی و روح الامین و حاج حسین خرازی یاد کرد و بر ایثار شهدای غواص و شهدای انقلاب و خانواده های شهدا بعنوان الگوی ملت تاکید کرد.

اشتری با اشاره به دستاوردهای هسته ای گفت نیروی انتظامی باید در سایه الطاف الهی با ولایت امر و پاسداری از خون شهدا و امر به معروف و نهی از منکر در جهت اتصال انقلاب اسلامی با انقلاب حضرت حجت گام بردارد.

وی در پایان با اشاره بر اولین همایش نکوداشت ویژه همسران و خانواده های شهدا در مشهد با بیان اینکه شهر اصفهان میزبان دومین نکوداشت در سال جاری بوده است گفت برگزاری دوره های دائمی نکوداشت مقام شهیدان و دیدار نزدیک با خانواده های شهدا و خدمت به آنان و ارائه نقطه نظرات انان به دستگاه ناجا و ثبت خاطرات و وقایع تصویری از خانواده های شهدا در شهرها ادامه خواهد یافت.

در پایان از پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدای نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همایش ، امنیت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.