فیلم «عشق خاموش» به کارگردانی علی بنکدارجهرمی به زودی برای حضور روی پیشخوان مراکز توزیع آثار ویدئویی آماده می شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه ای فیلم «عشق خاموش»، فیلم «عشق خاموش» به کارگردانی علی بنکدارجهرمی به زودی برای حضور روی پیشخوان مراکز توزیع آثار ویدئویی آماده می شود.

«عشق خاموش» که ملودرامی عاشقانه است اولین ساخته بلند علی بنکدار، با پایان تصویربرداری و تدوین، این روزها مراحل نهایی صداگذاریش توسط مهدی مقدم در حال انجام است.

این فیلم با بازی متفاوت کامران تفتی و ملیکا شریفی نیا، شهریورماه امسال درشبکه نمایش خانگی عرضه می شود.

امیرخسرو پاک نژاد سرمایه گذار و مجری طرح فیلم ویدئویی "عشق خاموش" برای پخش این اثر با پارس ویدئو و هنرنمای پارسیان  گفت وگو کرده و به زودی با یکی از موسسات پخش به توافق نهایی می رسد.

لازم به ذکر است تصویربرداری "عشق خاموش"  پیش از این قرار بود با قول و مساعدت برخی از مسئولان شورای شهر  و نماینده  مجلس جهرم در این شهر انجام شود که به دلیل عدم همکاری این مسئولان، فیلم در لوکیشن های تهران به تصویربرداری رسید.

داستان این فیلم درباره چند دانشجوی رشته هنر است که درگیر یک ماجرای عشقی شده، اما کار بالا گرفته و به گروگان گیری می انجامد و...

در این فیلم بازیگرانی از جمله کامران تفتی، سولماز حصاری، حسن اسدی، ملیکا شریفی نیا، مصطفی پاک نژاد و با حضور وحید شیخ زاده به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل فیلم عشق خاموش به این شرح هستند: تهیه کننده و مدیر تولید رضا جلالی، کارگردان علی بنکدار جهرمی، صدابردار داود قلی پور، طراح گریم غزاله طاری، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز فرناز امینی، مشاور رسانه ای: علی جامی


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار