اردبیل؛

حیران قطب گردشگری کشور است

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: گردنه حیران قطب گردشگری کشور و یک سرمایه ملی متعلق به نسل آینده است که از اقدامات خلاف قانون افراد در این گردنه جلوگیرخواهد شد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدرضا شاملو افزود: بحث ویلاسازی هم‌اکنون در تمام کشور انجام می‌شود و این امر مربوط به گردنه حیران نیست و متأسفانه تخلفات ساخت و ساز در همه جای خوش آب و هوای ایران وجود دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری سازمان‌ها و نهاد زیربط هرچه زودتر جلوی زمین‌خواری در گردنه حیران که قطب گردشگری کشور است جلوگیری شود و ما باید هرچه زودتر جلوی این پدیده شوم را در کشور بگیریم.

شاملو بیان کرد: گردنه حیران یک سرمایه بسیار بزرگ برای کشور ایران است و همگان به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه ملی و دینی و انسانی دارند که از این گردنه حفاظت همه جانبه‌ای داشته باشند و این سرمایه بسیار بزرگ را حفظ کنند.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه بنیاد مسکن مسئولیت قانونی مستقیم را در این موضوع ندارد گفت: بنیاد مسکن به عنوان دستگاه متولی اجرای طرح هادی در روستاها نقش بسزایی در جلوگیری ساخت و سازهای غیر مجاز ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۱:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
مناطق گردشگری ارزشمنداست