معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: براساس مصوبه هیئت دولت امسال 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدرضا شاملو در آئین بهره‌برداری از طرح هادی روستاهای دستگیر و جمال‌آباد شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: اجرای طرح هادی در سطح روستاها یکی از برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد مسکن بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است تا بتوانیم این طرح را در سطح تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور اجرایی کنیم.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در کشور بیان کرد: با توجه به اهمیت مقاوم‌سازی واحدهای روستایی و تاثیر آن در کاهش آثار بلایای مختلف، براساس مصوبه هیئت دولت امسال 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

شاملو با اشاره به تسهیلات ارائه شده توسط بنیاد مسکن برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی افزود: برای مقاوم‌سازی هر واحد مسکونی روستایی مبلغ 15 میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به روستاییان ارائه می‌شود که این دستورالعمل به بانک‌های عامل ابلاغ شده و بانک‌ها موظف به ارائه تسهیلات در این حوزه به مردم ساکن در مناطق روستایی هستند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال 220 هزار جلد سند مالکیت در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاها در سطح کشور صادر می‌شود که در این زمینه مصمم بوده و تلاش و جدیتی واقعی را به کار بسته‌ایم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.