برنامه های هفته دولت از روز دوشنبه دوم شهريور با شعار دولت تدبير و اميد دولت همدل مردم آغاز خواهد شد و تا روز يكشنبه هشتم شهريور ادامه خواهد داشت.

اعلام برنامه های هفته دولت در مازندرانبه گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از ساری؛ دبير ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت براي اولين بار براي هفته دولت در مازندران روزشمار مشخص و بر اساس روزشمار برنامه هاي مختلفي پيش بيني شده است.

احمد مظفری افزود روز دوشنبه دوم شهريور اولين روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلي و همزباني ، فرهنگ و هنر نامگذاري شده كه در اين روز شاهد برگزاري جشنواره هاي فرهنگي ، هنري ، ورزشي و مسابقات مختلف به ويژه برگزاري جشنواره بين المللي نامه اي به امام رضا(ع) در مركز استان خواهيم بود.

مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران اظهار داشت : سه شنبه سوم شهريور دومين روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلي و همزباني ، حقوق شهروندي نامگذاري شده كه برگزاري ملاقات هاي گسترده مردمي و نشست پرسش و پاسخ با كارمندان و مردم و برپايي نمايشگاه دستاوردهاي دولت از جمله برنامه هاي اين روز است.

مظفري تصريح کرد: چهارشنبه چهارم شهريور سومين روز هفته دولت با عنوان دولت و ملت همدلي و همزباني ، كارمند و ولايت نامگذاري شده كه برگزاري مراسم روز كارمند و جشن با شكوه دهه كرامت و ولادت امام رضا(ع) و افتتاح پروژه ها و ارائه خدمات رايگان از سوي بعضي از دستگاههاي اجرايي از جمله برنامه هاي اين روز است .

دبير ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران روز پنج شنبه پنجم شهريور را به عنوان روز دولت و ملت همدلي و همزباني ، كرامت، ايثار و شهادت اعلام كرد و گفت : ديدار با خانواده هاي شهداي كارمند ، تجليل از كارمندان جانباز و عطرافشاني قبور شهداي كارمند از جمله برنامه هاي اين روز است .

مظفري تاكيد كرد: در روز جمعه ششم شهريور كه به عنوان روز دولت و ملت همدلي و همزباني ، معنويت و خدمت نامگذاري شده شاهد حضور كارمندان در نماز جمعه و سخنراني مديران ارشد استان و فرمانداران در جمع نمازگزاران جمعه و انجام برنامه ملاقات عمومي در مصلي هاي جمعه خواهيم بود.

وي افزود : شنبه هفتم شهريور و ششمين روز هفته دولت با عنوان روز دولت و ملت همدلي و همزباني تدبير ، اميد و اقتدار ملي نامگذاري شده در اين روز نشست هاي خبري براي تبيين عملكرد و دستاوردهاي دولت ، صبحگاههاي مشترك براي تبيين اهميت مذاكرات هسته اي برگزار مي شود.

دبير شوراي اطلاع رساني در پايان گفت : يكشنبه هشتم شهريور و آخرين روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلي و همزباني ، شهيدان رجايي و باهنر الگوهاي جاويدان خدمت نامگذاري شده كه در اين روز مراسم گراميداشت شهيدان رجايي و باهنر از ساعت 10 تا 12 در تمامي شهرستانهاي مازندران با هماهنگي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: اعلام ، هفته ، دولت ، شعار ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.