رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیسی ها خیلی ناراحت هستند، با تیم مردمی مثل پرسپولیس باید بهتر برخورد شود چرا که میلیون ها نفر هوادار این تیم هستند و در تصمصم گیری ها نباید این تیم متضرر شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اسماعیل بیگی رییس کانون هواداران پرسپولیس در خصوص دیدار خود با مهدی تاج گفتگویی با سایت باشگاه پرسپولیس داشته است که بخشی از آن بدین شرح است:
 
عباس اسماعیل بیگی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: صبح امروز که با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ تماس گرفتم تا اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به نحوه قضاوت داوران به ایشان اعلام کنم، در کمال تعجب و در شرایطی که پیش‌بینی می‌کردم ممکن است از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران دفاع کند، با تائید اعتراض هواداران پرسپولیس توسط رئیس سازمان لیگ مواجه شدم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مهدی تاج ضمن تائید نظرات هواداران و صحبت‌های غیاثی کارشناس داوری، به صراحت گفت که نسبت به چیدمان داوری‌ها و نوع قضاوت آنها در بازی‌های پرسپولیس شدیدا مخالف است و نقش او در این راستا فقط پرداخت هزینه‌های داوران است نه بیشتر.
 
رئیس کانون هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای تاج با اشاره به اتفاقات اصفهان و ضعف داوران اذعان داشت از ابتدا با قضاوت فغانی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن مخالف بوده و او نیز اعتقاد داشت؛ رفتار کمیته داوران با هواداران پرسپولیس چیزی شبیه لجبازی است.
 
اسماعیل بیگی گفت: در بین صحبت‌هایی که بین بنده و آقای تاج رد و بدل شد به خوبی اختلافات شدید سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشخص بود و اینکه امروز رئیس سازمان لیگ کشور که از دید هواداران پرسپولیس در این اتفاقات یکی از مقصران است، حق را به پرسپولیس می‌دهد و اینکه اعتراضات هواداران را قبول می‌کند، را باید به فال نیک گرفت.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر نسبت به اظهارات رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت :
 
من چنین صحبت هایی را مطرح نکردم و به آنها گفتم در قبال داوری مسئولیتی ندارم تا جوابگو باشم. 

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار فوتبال باشگاه خبرنگاران گفت: سرخپوشان برای اعتراض نسبت به داوری به سازمان لیگ آمدند و من در قبال اعتراض آنها گفتم که مسائل داوری ارتباطی به ما ندارد و کمیته داوران باید جوابگو باشد. همچنین من اگر در کمیته داوران مسئول  بودم فغانی را برای این بازی انتخاب نمی کردم . 

تاج در ادامه عنوان کرد: این بازی را از طریق تلویزیون مشاهده کردم و به نظرم آن صحنه ای که برای ذوب آهن پنالتی گرفته شد پنالتی نبود. برانکو مربی خوبی است و پرسپولیس سرحال ترین تیمی است که تا کنون دیده ام.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هرحال کمیته داوران باید پاسخگوی اشتباهات صورت گرفته در این بازی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۱:۴۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
زنده باد طوفان سرخ اسیا به ورزشگاه می رویم
Iran (Islamic Republic of)
وحدت
۲۱:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
بهر حال بهتر است داوران از هفته اینده لباس قرمز پوشیده وبرای پرسپولیس بازی کنند هرچند بازم به جایی نخواهند رسید چرا که خودشان درسالهای 75و76 قهرمان کثیف لیگ شده اند
Iran (Islamic Republic of)
م.ح
۰۹:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
داورا لباس ابی زرد برشون کردن
-
هادی
۰۸:۵۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
این اتفاقات همیشه رخ خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۹:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
تمام آتیشاازگورهمین تاج داره بلندمیشه باباسیاست بسه این تیم مردمیه وخارچشم خواص منتها جرئت انحلالشوندارن
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۷:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
پرسپولیس مظلوم تا کفاشیان هست سر پرسپولیس را میبرند
آخرین اخبار