تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای چندمین بار برد را با بابخت عوض کرده که از صفر موقعیت حریف، دو گل دریافت می‌کند که این نشانه خوبی نیست.

زادمهر: ما باید با بدشانسی و داوری مبارزه کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان از لحاظ نحوه بازی کردن فوتبال بسیار پرتحرک و بشاشی ارائه می‌دهند اما در اثر کم‌تجربگی بازیکنان، اشتباهات فردی و داوری نتیجه بازی را به حریف واگذار می‌کنند. به هر حال درون فوتبال زیبای پرسپولیس نکات فنی بسیاری وجود دارد.

مورد اول: عدم توانایی در تمام کردن حمله؛ پرسپولیس این توانایی را داشت که موقعیت‌های زیادی را خلق کند و تمام این موقعیت‌هایی که می‌تواند منجر به گل‌های زیادی شود در اثر عدم توانایی بازیکنان حمله در ضربات آخر باعث شد پرسپولیس از یک برد پرگل محروم شود. این کاملا روشن است، اگر توپ‌های پرسپولیس گل می‌شد تعداد آن از انگشتان یک دست هم بیشتر می‌شد.
 
دومین مورد: در درون فوتبال پرسپولیس یک عجله و هراس از باخت به طور کامل در تیم احاطه شده بود به طوری که همه دستورها بر اساس حمله پایه‌گذاری می‌شد در نتیجه کاملا از اصول دفاعی که شامل تمرکز، پوشش یکدیگر، مراقبت از حریف مستقیم و مسائلی از این دست غافل شده بودند و یکی از دلایل قبول شکست همین متفرق بودن در زمان دفاع بود.
 
مورد سوم: پرسپولیس از دو ضربه ایستگاهی دو گل دریافت کرد و بازی را باخت. ضربه‌ اول در اثر اشتباه مکانی در دفع توپ منجر به گل اول ذوب‌آهن شد و گل دوم که حتی در بدبینانه‌ترین حالت پنالتی نبود توسط بازیکن ذوب‌آهن تبدیل به گل دوم این تیم شد. همان ضربه‌ای که پرسپولیس در آن سوی میدان نتوانست گل کند.
 
چهارمین مورد: پرسپولیس از لحاظ وضعیت جسمانی نتوانست تقسیم انرژی نماید به همین دلیل دچار نوسانات بدنی شد و شاید این دلیل پنجم یکی از دلایل عمده باخت پرسپولیس در دو بازی گذشته باشد.
 
و مورد پنجم اینکه عدم تغییرات اساسی در زمان تعویض: برانکو نتوانست مانند یحیی گل‌محمدی در خط حمله‌اش موفق عمل کند به طوری که احساس می‌شد مغزش کار نمی‌کند همه این عوامل باخت پرسپولیس را مقابل ذوب‌آهن رقم زد.
 
**زادمهر: ما باید با بدشانسی و داوری مبارزه کنیم

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص باخت این تیم گفت: همه بازی هجومی پرسپولیس را دیدند اما، ما از این به بعد باید با بدشانسی و داوری مبارزه کنیم تا پیروز شویم.
 
زادمهر در ادامه عنوان کرد: معتقدم که بازیکنان ما تلاششان را انجام دادند پرسپولیس خوب شروع کرد و موقعیت‌های زیادی هم داشت اما داور با بدشانسی مانع از برد تیم ما شد.
 
وی تصریح کرد: ما از هواداران تشکر می‌کنیم که صبوری کردند و تیم را 90 دقیقه تشویق کردند به طور حتم پرسپولیس در روزهای آینده بهتر خواهد شد و شانس در خانه پرسپولیس را خواهد زد.
 
عضو هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص عملکرد داوری گفت: همه آن صحنه را دیدند که خطای بنگر پنالتی نبود به هر حال فغانی داور بازی تمرکز لازم را نداشت و در چند صحنه دچار اشتباه شد بر این اساس کمیته داوران باید در انتخاب داور مسابقه دقت لازم را کند.
 
وی تصریح کرد: بازیکنان ما خوب بازی کردند ما بازی به بازی بهتر می‌شویم همچنین اگر بازیکنان ما تمرکز لازم در ضربات آخر را داشتند ما می‌توانستیم بازی را ببریم اما اکنون حسرت موقعیت‌ها را می‌خوریم به هر حال ما اعضای هیأت مدیره از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنیم همچنین تیم ما مردانه باخت و بازی هجومی تیم قابل تقدیر است.
 
وی در پایان درباره جلسه کمیته فنی برای بررسی علل باخت‌های پرسپولیس گفت: هر گونه جلسه‌ای که از سوی کمیته فنی تشکیل شود در جهت حمایت از برانکو خواهد بود همچنین لزومی ندارد که هیأت مدیره تشکیل جسله دهد چرا که همه بازی هجومی و زیبای پرسپولیس را مشاهده کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۸:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
یک کارشناسی واطلاع رسانی شفاف پس انشاءالله دنبال رفع معایب وجلوگیری ازاشتباهات داوری ممنون دکتر
آخرین اخبار