عوامل پلیس آگاهی مازندران با همکاری عوامل کلانتری 144جوادیه تهرانپارس موفق به دستگیری سه متهم خطرناک متواری در خیابان استخر تهران شدند.

3 متهم خطرناک متواری مازندران در تهران دستگیر شدند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 14:33 بیست و ششم مردادماه براساس اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر تیر اندازی در آدرس خیابان استخر، خیابان  ۲۴۴ شرقی بلافاصله واحد گشت خودرویی کلانتری 144جوادیه تهرانپارس به محل اعزام شد.

با حضور ماموران مشاهده شد، عوامل آگاهی مازندران ضمن اخذ نیابت قضایی و با همانگی مرجع قضایی در محل به منظور دستگیری سه متهم خطرناک متواری حضور دارند که پس از شناسایی متهمان، اقدام به فرار کرده اند و ماموران پلیس آگاهی استان مازندران نیز پس از اینکه دستور ایست دادند و متهمین توجه ای نکردند با استفاده از قانون به کارگیری سلاح با اسلحه سازمانی اقدام به شلیک یک تیر به صورت هوایی و سپس 4 تیر جنگی به سمت متهمین کردند.

در نهایت دو نفر از متهمین از ناحیه پای راست و چپ زخمی شدند که سریعاً توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتفال یافته و نفر سوم به هویت " قادر" 22ساله که از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، توسط واحد گشت کلانتری 144جوادیه تهرانپارس دستگیر و پس از انتقال به کلانتری توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ علی احمدنادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در این رابطه پرونده تکمیل و مراتب به مقام قضایی منعکس شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، دستگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
بجای پاش می زدی تو سرش - طرف مسلحه بوده پس میتونسته قاتل هم باشه و بعدا که اغلبشون میان بیرون منتظر باشید تا جنایت رقم بزنن سابقه دار هستند دیگه - ان شاء ا.. ادم خوبی بشوند
آخرین اخبار