اقدام بی‌شرمانه همکلاسی عاشق پیشه پس از شنیدن جواب منفی

رئیس پلیس فتا استان"سیستان و بلوچستان" از دستگیری فردی که با ایجاد پروفایل به نام یکی از شهروندان اقدام به هتک حرمت و انتشار مطالب غیر اخلاقی در خصوص وی می نمود، خبر داد.

اقدام بی‌شرمانه همکلاسی عاشق پیشه پس از شنیدن جواب منفیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد  حسینی پور" در این خصوص گفت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی با ایجاد پروفایلی به نام وی در فیس بوک  و انتشار مطالب و عکس های فتوشاپ شده اقدام به هتک حرمت از وی، ایجاد بدبینی نزد آشنایان و حتی جدایی  از نامزدش شده است و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده تشکیل و در دستور کار  ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری سرنخ های به دست آمده در مدت کوتاهی متهم که از همکلاسان شاکی بود شناسایی و به این پلیس احضار شد. 

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : متهم که انگیزه خود از ارتکاب به این اقدام غیر اخلاقی ، علاقه به شاکیه و جلوگیری از ازدواج وی ،بیان کرد به همراه پرونده راهی مراجع قضایی شد. 

رئیس پلیس فتا انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: هر عمل مجرمانه در فضای مجازی قابل پیگیری می باشد و کارآگاهان پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای مجازی با این افراد برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار