در پي دستگيري يك توزيع كننده عمده مواد مخدر توسط ماموران پليس مركز استان اصفهان بيش از 10 بسته هروئين كه به صورت ماهرانه اي داخل كيسه جاروبرقي وي جاسازي شده بود كشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در اين باره اظهار داشت: در پي اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و دستگيري سوداگران مرگ، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان در پي دريافت خبري مبني بر توزيع مواد مخدر توسط فردي در يكي از مناطق سطح شهر ،رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ " ياردوستي" افزود: ماموران پس از بررسي موضوع و اطمينان از درستي آن با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام ومتهم را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: مأموران در جريان بازرسي از منزل متهم بيش از 10 بسته به ميزان 113 گرم مواد مخدر از نوع هروئين را كه به طرز بسيار ماهرانه اي در كيسه جاروبرقي براي حمل و فروش جاسازي شده بود كشف كردند.

وي با بيان اينكه متهم پس از تشكيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد گفت: پليس مصمم به مبارزه قاطع با سوداگران مرگ است و از مردم مي خواهد كه اخبار و گزارشات خود از فعاليت اين افراد از طريق شماره تلفن 110 در اختيار ماموران پليس قرار دهند. 


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.