در آشفته بازار سینما و تئاتر کار برای شخصی مثل من که عضو باند نیستم، وجود ندارد.

محمد شیری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در آشفته بازار سینما و تئاتر یا کار نیست یا اگر هست به من که عضو هیچ باندی نیستم، پیشنهاد نمی‌شود.

وی با انتقاد از این اوضاع در سینما و تئاتر کشور ادامه داد: جالب اینجاست که وقتی کار هم می‌کنیم مد شده است که فسط آخر را می‌خورند و به بازیگر نمی‌دهند. در کار آخری که داشتم (جاده چالوس) که متعلق به 2 سال قبل است هنوز قسط آخرم را نگرفتم.

شیری اظهار داشت: واقعیت این است که وقتی روزنامه‌ها و مجلات تخصصی حرفه خودمان را مطالعه می‌کنیم می‌فهمیم که کار هست چون صفحات پر است از خبر پروژه‌هایی که دیگران مشغولند اما در این میان چیزی که به خانواده‌ها و جامعه لطمه زده شبکه‌های ماهواره‌ای هستند.

این بازیگر پیشکسوت عنوان کرد: تأثیر شبکه‌های ماهواره‌ای بسیار مخرب است. با رنگ و لعابی که آن‌ها درست کرده‌اند، تماشاگر ایرانی را جذب کرده‌اند و مخاطبان با عشق به تماشای برنامه‌ها و سریال و فیلم‌های شبکه‌های ماهواره‌ای می‌نشینند، این موضوع باعث شده کانون خانوده‌ها از هم بپاشد و باید برای آن هرچه زودتر فکری کرد چون آثار مخرب آن بیشتر می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار