مسئول امور بانوان فرمانداری پیشوا از تقویت و توسعه صنایع دستی در روستاهای شهرستان خبر داد.

آخرین اخبار// اشتغال زایی در روستاها با توسعه صنایع دستیمنصوره جنیدی مسئول امور بانوان شهرستان پیشوا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش موثر زنان توانمند و کارآفرین شهرستان اظهار کرد: بخش عظیمی از زنان کارآفرین در روستاها ساکن هستند که ساماندهی و یکپارچگی فعالیت آن‌ها نیازمند مساعدت دهیاران است که باید آمار دقیقی از آن‌ها داشته باشند تا با همکاری امور بانوان از آن‌ها حمایت شود.

وی توجه به واحد‌های تولیدی روستایی را ضروری دانست و افزود: زنان نقش مهمی در اقتصاد خانواده و جامعه دارند که باید در راستای اشتغال آنان گام‌های جدی برداشته شود و با حمایت از واحد‌های تولیدی روستایی می‌توان به آن‌ها کمک کرد.

مسئول امور بانوان فرمانداری پیشوا در ادامه به لزوم توجه به صنایع دستی اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به سابقه دیرینه صنایع دستی و هنرهای سنتی در اقتصاد روستاها، تقویت و توسعه این بخش از مهمترین راهکارهای اشتغال زایی در روستاها است..

جنیدی در پایان تصریح کرد: صنایع دستی روستایی که به نوعی تداعی کننده بخشی از سنت‌های اصیل ایرانی است، نه تنها موجب اشتغال در روستاها می‌شود، بلکه منابع درآمد مهمی برای خانواده‌های روستایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار