معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در دهه کرامت رضوی، برنامه «یامعین الضعفاء» میزبان بیش از 17 هزار نفر از عاشقان و دلسوختگان امام رئوف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید خلیل منبتی گفت: درطرح «معین الضعفاء» شرایط تشرف اقشار آسیب پذیر جامعه مانند: مددجویان شهرستانی کمیته امداد و بهزیستی، دانش آموزان یتیم، بیماران خاص مانند افراد سرطانی، هموفیلی، MS دیالیزی، دیابتی، تالاسمی، نابینایان و ناشنوایان، و سالمندانی که امکان حضور و تشرف به بارگاه منور رضوی را ندارند فراهم می شود.

وی تصریح کرد: در طول دهه کرامت در قالب 37 گروه زیارتی با اعزام خودرو و مددکار به محلات، این عزیزان به بارگاه منور رضوی منتقل می شوند.

منبتی هبا اشاره به از افزایش چندین برابری تشرف در طول دهه کرامت در مقایسه با دیگر روزهای سال افزود: این عزیزان علاوه بر دریافت بسته متبرک رضوی، میهمان خوان پربرکت امام رئوف نیز خواهند بود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار داشت: از زائرانی که در این طرح به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند، پس از خواندن زیارت امام رضا(ع) و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) در میهمانسرای حضرت پذیرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.