فرمانده انتظامی شهرستان انارگفت: پلیس در سال جاری با تمام امکانات خود در راستای تامین امنیت باغ ها در فصل برداشت پسته اقدام خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غضنفری افزود: وجود امنیت برای رونق اقتصاد های تک محصولی مانند پسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لازم است با مشارکت فراگیر مردم، مالکین، نهادها و ادارات با نیروی انتظامی نسبت به تامین و محافظت از آن اقدام شود.

غضنفری افزود: در سال گذشته به لطف خداوند و حضور و فعالیت حداکثری و همکاری های مردمی شاهد کمترین میزان وقوع جرم بویژه در موضوع سرقت پسته بوده ایم.

وی تصریح کرد با این حال این مسئله نباید موجبات غفلت را در سال جاری فراهم كند چرا كه با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی احتمال فرصت طلبی افراد برای ارتکاب اقدامات مجرمانه به وجود می آید.

فرمانده انتظامی شهرستان انار افزود: در این شرایط بایستی ضمن حفظ آرامش عمومی ،مالکین و کشاورزان بتوانند در سایه احساس امنیت مطلوب حاصل زحمات خود را برداشت كنند و پلیس در سال جاری با تمام امکانات خود در راستای تامین امنیت باغ ها در فصل برداشت پسته اقدام خواهد كرد. 

سرهنگ غضنفری تاکید كرد: موضوعاتی مانند معرفی کارگران از سوی مالکین به نیروی انتظامی برای نظارت و کنترل مداوم آنان ، سامان دهی اسكان کارگران ، كنترل تغذیه و بهداشت آنان عدم جابجایی بار پسته در شامگاه از مواردی است كه می تواند میزان جرایم را در این فصل كاهش دهد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: باغات ، پسته ، سرقت ، محافظت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.