فروزان مهر از تهیه وتدوین احکام وتکالیف بودجه های استانی تانهم آذرماه سال1395خبرداد و گفت: مراحل تدوین و تصویب قانون برنامه ششم ستاد تدوین برنامه ششم توسعه مطابق بانمودار زمانی برنامه در حال انجام است.

تدوین احکام و موضوعات خاص برنامه ششم توسعه تا سال آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ فروزانمهر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای در دومین جلسه شورای امور عمومی، سیاسی داخلی و ارتقاء سرمایه اجتماعی در وزارت کشور گفت : با توجه به اصلاحات انجام شده در نظام نامه و دستور العمل اجرایی تدوین برنامه ششم توسعه در ستاد تدوین برنامه ششم کشور ، شاهد تغییراتی در زمان بندی مراحل تدوین برنامه ، بخش ها ، استان ها و موضوعات خاص هستیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در گذشته هفته گذشته این شورا درخصوص تشکیل کارگروه های تخصصی ذیل شورا و دستورالعمل تهیه و تدوین برنامه گفت : در ادامه بحث پیرامون موضوعات مطرح شده در اولین جلسه ، طبق دستور کار این جلسه به تعیین احکام دائمی و احکام قابل تمدید در برنامه ششم توسعه ، تشریح دستور العمل تهیه وتدوین برنامه ششم توسعه در سطح بخش ، فرابخش ، موضوعات خاص و همچنین مباحث مرتبط با ضوابط آمایش سرزمین خواهیم پرداخت .

وی تصریح کرد: با توجه به ترکیب شوراهای برنامه ریزی که در نظام تدوین برنامه ششم مشخص شده است سه نفر از خبرگان نظام برنامه ریزی ، به عنوان عضو در این شورا حضور خواهند داشت .

گفتنی است این نشست با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی و سایر اعضاء برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: توسعه ، تدوین ، آذر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.