دستگيری فردی با 200 فقره كلاهبرداری در شيراز

فردی که اقدام به 200 فقره كلاهبرداري از شهروندان كرده بود، با تلاش ماموران پليس فتا استان فارس، شناسايي و دستگير شد.

دستگيري فردي با 200 فقره كلاهبرداري در شيرازبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئيس پليس فتا استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردي با سوء استفاده از شهروندان، مبالغ زيادي به صورت غيرمجاز از حساب بانكي آنها برداشت كرده است.

سرهنگ سيد موسي حسيني افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي متهم در شهر شيراز دستگير و تا كنون در تحقيقات به 200 فقره كلاهبرداري از شهروندان اعتراف كرده است.

وي ادامه داد: روش کلاهبرداري متهم به اين صورت بوده است که با پرسه زدن در کنار دستگاه هاي خودپرداز بانک ها و با نيت کمک به افراد بي سواد و مسن، پس از جلب رضايت مراجعان و اخذ کارت بانکی به همراه رمزعبور ، در يک فرصت مناسب اقدام به فعال کردن رمز دوم حساب كرده و با يادداشت اطلاعات به دست آمده پس از ترک محل اقدام به خالي کردن کل حساب قربانيان خود مي كرده است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه متهم در پنج استان كشور اقدام به كلاهبرداري مي كرده است، يه شهروندان توصيه كرد: فريب ظاهر اينگونه افراد سودجو را نخورده و همواره از اطلاعات حساب بانکي خود محافظت و مراقبت نمايند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.