همایش خانواده با معیارهای رضوی همزمان با دومین شب اجرای جشنواره ملی آه و آهو در کاشان به همراه تجلیل از 8 آزاده سرافراز کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر عامل موسسه خادمین امام رضا (علیه السلام)در كاشان، در حاشیه این همایش گفت: همایش خانواده رضوی با سخنرانی دكتر مصطفی پرورش، در ارائه مباحث مشاوره و روان شناختی خانواده منطبق با فرهنگ رضوی طی 2 شب(26 و 27 مرداد) برگزار می شود.

روح الله توکلی، اجرای نمایش گرو ه کارگردانی خسروی وتقدیر از هشت نفر از آزادگان با اسامی رضا به مناسبت سالروز ورود آنها به میهن اسلامی را از برنامه های شب اول همایش(26 مرداد) بر شمرد و گفت: تجلیل از مادران 8 شهید مفقود الاثر از برنامه های سومین شب سوم برگزاری جشنواره در روز سه شنبه(27 مرداد) است.

وی افزود: پزشک آزاده و رزمنده دوران دفاع مقدس رضا رزاقی،غلامرضا سنگانه، علیرضا مرزبان، محمدرضا اسدالله زاده، سید رضا حسینی،حمیدرضا افلاکی، رضا فلاح و حمید رضا مظاهری آزادگانی هستند که در دومین شب برگزاری جشنواره ملی آه و آهو از آنها تقدیر می شود.

به گفته وی، اجرای همایش مهدویت و قرآن با سخنرانی حجت الاسلام محمد صادق كفیل،پخش كلیپ، اجرای تواشیح و تقدیر از حفاظ برتر قرآن از برنامه های شب چهارم جشنواره در روز چهارشنبه (28مرداد) است.

این خادم فرهنگی امام رضا(علیه السلام) برگزاری همایش های جشن كودكان رضوی با حضور حجت الاسلام مهدی زاده و بزرگداشت مقام امامزادگان با سخنرانی دكتر زجاجی محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام و تقدیر از خادمان بقاع متبركه را از برنامه هایپنج شنبه وجمعه شب(29 و 30مرداد) برشمرد.

توکلی،اجرای شب شعر رضوی با حضور تعدادی از شاعران مطرح و برجسته كشور از جمله سعید بیابانكی و تقدیر از شاعران پیشكسوت كاشان را در روز شنبه (31مرداد) یادآورشد و گفت: همایش طب رضوی نیز با حضور دكتر غلامرضا كرد افشاری پزشك طب سنتی و اسلامی و همایش مداحان ارزشی به همراه تقدیر از مداحان شهرستان در روزهای یكشنبهو دوشنبه یكم و دوم مردادماه برزار می شود.

وی، افزود:جشن میلاد امام رضا(علیه السلام) نیز در شب میلاد یعنی روز سه شنبه (3 مرداد) با تقدیر از 5 محیط بان محیط زیست به مناسبت این روز برزار می شود.

به گفته وی، جشن ملی زیر سایه خورشید همزمان با سراسر كشور با حضور خدام حرم رضوی وسخنرانی حجت الاسلام مستشاری و مولودی خوانی برگزار می شود.

توکلی با تاكید بر اینكه امسال خادمین آستان قدس رضوی با شركت در ویژه برنامه های متنوع به مدت 6 روز از 29 مرداد تا پنجم شهریورماه در دارالمومنین كاشانحضور دارند گفت:

دیدار با علما، عیادت از بیماران بیمارستان شهید بهشتی،بازدید خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ،حضور دلجویی از افراد در زندان و اجرای برنامه در شهرهای قمصر، نیاسر، برزك آشتان مقدس سلطان علی بن باقر(علیه السلام) در مشهد اردهال و روستای نشلج از جمله برنامه های تدارك دیده شده موسسه با حضور خدام حرم رضوی در این اماكن است.

وی در پایان اظهارداشت: جشنواره ملی آه و آهو به همت موسسه خادمین امام رضا (علیه السلام)در كاشان در قالب جشن های مردمی دهه كرامت ویژه میلاد ثامن الحجج و حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) درراستای نهادینه سازی معارف و شعائر ناب اسلامی با محوریت سیره رضوی از طریق ارائه مباحث خانواده رضوی توسط کارشناسان برجسته به مدت 11 شب تا ‍چهارم شهریور ماه در محوطه روباز باشگاه جهان پهلوان تختیاین شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.