پدیده شرجی و رطوبت هوا تا اوایل هفته آینده در استان های بوشهر و خوزستان سایه افکنده و با مردم دست به گریبان شده است.

رطوبت بالای 90 درصد نفس دو استان کشور را به تنگ آوردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در دو استان خوزستان و بوشهر پدیده شرجی و رطوبت هوا تا پایان هفته تداوم دارد که در این خصوص ساعدی کارشناس اداره هواشناسی استان بوشهر می گوید:رطوبت امروز در دیلم 96درصد و در بوشهر 85 درصد به ثبت رسیده است و حداکثر دمای امروز برازجان 46درجه سانتی گراد و کمترین دما مربوط به اول صبح در جم با 26درجه بوده است.

وی با بیان اینکه علت این امر انتقال رطوبت از دریا به خشکی و ایجاد غبار روی دریا است ، افزود: تا اوایل هفته آینده این وضعیت تداوم دارد.

بهادری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان نیز در خصوص وضعیت آب وهوای این استان گفت:امروز (سه شنبه)میزان رطوبت در ماهشهر 92درصد ،هندیجان 86  ،اهواز 85 ،امیدیه 82 ،شوش 75 و شادگان 70 درصد به ثبت رسیده است.

وی در پایان تصریح کرد :جنوبی شدن جریانات از سوی خلیج فارس باعث این رطوبت بالا شده و این پدیده تا پایان هفته در آسمان استان ادامه دارد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
همین جور که به فکر رطوبت شهر های دیگه هستین به فکر سیستان باشین که مردم دارن با طوفان های شدید 1مریض میشن2خاک میخورن 3کشاورزی هاشون از بین میره4از دست خاکا به استان ها وشهر های دیگه میرن5مشکل کم ابی دارن 6ناامنی دارن 7ازدست گردوخاکا نمی تونن بیرون شن از خونشون
آخرین اخبار