در راستای برنامه های دهه کرامت با حضور اساتید برجسته کشوری سلسله نشستهای "بررسی آثار و برکات علمی حضور امام رضا(ع) در ایران" را در مشهد آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره پاسخگویی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی با اعلام اینکه این نشستها با حضور محمدحسین رجبی دوانی از دیروز آغاز به کار کرده است گفت: نشست تخصصی "بررسی آثار و برکات علمی حضور امام رضا(ع) در ایران" فردا با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر و با موضوع "تاثیر کرامت نفس بر ترک گناه" ادامه خواهد یافت.

مهدی لسانی وی افزود: این نشست ویژه اساتید حوزه و دانشگاه ساعت 16:30 فردا در بنیاد پژوهشهای آستان قدی رضوی برگزار می شود.

رئیس اداره پاسخگویی معاونت تبلیغات آستان قدس همچنین به برگزاری این نشست تخصصی در روز 29 مرداد اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام و المسلمین ارسطا بحث آثار و برکات علمی حضور امام رضا(ع) در ایران را در این نشست ادامه خواهند داد.

همچنین نشست تخصصی "آثار اخلاقی کرامت نفس" ویژه اساتید و کارشناسان فردا در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس با حضور آیت الله سبحانی از ساعت 16 الی 19 برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.