دبیر سازمان لیگ تیراندازی گفت: نهمین دوره لیگ برتر تیراندازی با حضور 8 تیم از 29 تا 30 مرداد‌آغاز می شود.

جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از آغاز لیگ برتر تیراندازی خبر داد و درباره شرایط لیگ برتر امسال بیان کرد: نهمین دوره لیگ برتر تیراندازی در دو بخش تفنگ و تپانچه مردان و زنان از 29 و 30 مرداد ماه آغاز خواهد شد. 
 
دبیر سازمان لیگ تیراندازی افزود: مسابقات لیگ برتر امسال با حضور 8 تیم و بیش از صد ورزشکار از سراسر کشور همچنین با حضور ملی پوشان برگزار می شود. 
 
وی درباره برگزاری مسابقات در رشته خفیف اشاره کرد: به دلیل مشکلات و محدودیت های مالی قادر به برگزاری مسابقات لیگ برتر رشته خفیف نیستم اما با همکاری نیروهای مسلح کار مشترک در این زمینه انجام داده ایم و در حال حاضر سه هفته از مسابقات لیگ نیروهای مسلح را در این رشته فقط در بخش آقایان برگزار کرده ایم. 
 
وی همچنین درباره احیای لیگ برتر اهداف پروازی گفت: برای برگزاری لیگ برتر اهداف پروازی نیز فراخوان داده‌ایم اما متاسفانه استقبال زیادی از آن نشد و تنها دو تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرد که با این تعداد تیم ها لیگ اهداف پروازی نخواهیم داشت. 
 
حسینی افزود: لیگ برتر تیراندازی سال گذشته به دلیل انصراف یکی از تیم ها با 7 تیم برگزار شده بود که امسال مجددا لیگ برتر 8 تیمی شد و تیم‌ها در هیچ یک از دوره‌ها استراحت نخواهند داشت. 
 
دبیر سازمان لیگ تیراندازی تصریح کرد: هفته اول لیگ برتر به میزبانی هیئت اصفهان است همچنین تیم‌های خراسان رضوی، پردیسان قم، پاس قوامین، انقلاب تهران، بعثت تهران، مقاومت، نیروی زمینی ارتش در نهمین دوره لیگ برتر تیراندازی حضور دارند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار