هفته اول لیگ برتر سلاح‌های بادی مردان با حضور 7 تیم برگزار شد.

برگزاری هفته اول لیگ برتر و سلاح بادی مردان
به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول لیگ برتر، تیراندازی مردان به میزبانی زمزم شیراز با حضور 60 ورزشکار از 7 تیم برگزار شد.

در لیگ برتر تیراندازی مردان تیم‌های زمزم شیراز، پاس قوامین، آرتا پروتئین اردبیل شرکت ملی حفاری ایران، نزاجا، فولاد مبارکه سپاهان و مقاومت شرکت کردند در هفته اول لیگ برتر در بخش تفنگ بادی تیمی تیم‌های مقاومت آرتا پروتین اردبیل و نزاجا با غلبه بر حریفان خود به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی حسین باقری با 622 امتیاز از تیم نزاجا، سید محمد رضا صامع از فولاد مبارکه با 621.8 امتیاز و مهیار صداقت از پاس قوامین با 621.1 امتیاز اول تا سوم شدند در بخش تپانچه نیز تیم‌های مقاومت اردبیل و نیروی زمینی ارتش، نیروهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش انفرادی تپانچه نیز ابراهیم برخورداری از مقاومت با 581 امتیاز، محمد علی پساوید با 576 متیاز و سید مهدی موسوی از تیم مقاومت با 572 در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

 هفته دوم لیگ برتر سلاح‌های بادی آقایان نیز برگزار شد که به دنبال آن در رشته تفنگ بادی تیم‌های نزاجا فولاد مبارکه و پاس قوامین با غلبه بر حریفان اول تا سوم شدند.

 در بخش انفرادی، حسین باقری از تیم نزاجا با 626.2 امتیاز، مهدی جعفری پویا از آرتا پروتئین اردبیل 624.8 امتیاز و مهیار صداقت از پاس قوامین با 623.9 امتیاز در جایگاه‌ های اول تا سوم قرار گرفتند.

در تپانچه مردان تیم‌های نزاجا زمزم شیراز، مقاومت بر حریفان خود پیروز شدند که در تپانچه انفرادی، سپهر صفاری از قوامین با 579 امتیاز، محمد احمدی از نزاجا با 577 امتیاز از آرتا پروتئین و سید مهدی موسوی از تیم مقاومت با 575 امتیاز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است: تیم خراسان رضوی از حضور در لیگ برتر انصراف داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلاح ، بازیکنان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار