مدیرکل بهزیستی استان قم :بهزیستی تنها دستگاهی است که مسئولیت این کودکان را بر عهده دارد و لازم است این کودکان از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست گفت:با توجه به اینکه بهزیستی تنها دستگاهی است که مسولیت نگهداری از این کودکان را به عهده دارد باید تلاش کرد تا تعداد خانه های کودک و نوجوان را افزایش داد تا این کودکان از حمایت های لازم برخوردار شوند. 

مدیرکل بهزیستی استان قم شناخت پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی موجود و در حال بروز را عاملی برای کمک به برنامه‌ریزی و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی دانست.

سلیقه با بیان اینکه حمایت از معلولان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود:  باید شرایطی فراهم شود تا معلولان با استفاده از برنامه‌های توانبخشی و مشاوره درمانی، بتوانند خانواده و جامعه خود را احیا کنند و برای خانواده و جامعه مفید باشند.

وی در پایان بهزیستی را یک نهاد حمایتی توصیف کرد و تاکید کرد: بهزیستی با ارائه خدمات مختلف، در تلاش است تا به جامعه خدمت کند و جامعه را به سوی سلامت و رفاه اجتماعی پیش ببرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.