صندلی‌های خالی دانشگاه آزاد ضربه‌هایی در چند سال اخیر

از جمله ضربه‌هایی که در چند سال اخیر به دانشگاه آزاد وارد شده است می‌توان به جمعیت کم و صندلی‌های خالی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد عصر دیروز در دیدار با آزادگان هیات علمی دانشگاه آزاد گفت: آزادگان ما در طی 8 سال دفاع مقدس رنج اسارت را تحمل کردند و با توکل به خدا، توسل و صبر و پایداری توانستند در مقابل دشمنان پیروز باشند و به عنوان الگویی برای جامعه ما هستند.

وی در خصوص وظایف دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر دستوری از جانب من در دانشگاه صورت گرفت باید توسط مراجع ذی‌ربط بیشتر پیگیری شود، همچنین استفاده از خدمات و کمک‌های آزادگان در این زمینه جز سیاست‌ها و برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: آزادگان رنج‌های بسیاری را در این زمینه تحمل کردند و این باعث تقویت اراده ملت ایران است و اگر کوتاهی در خصوص آنها صورت گرفته، تنها به دلیل مشغله‌های زیاد کاری من بوده است. 

میرزاده مطرح کرد: دانشگاه آزاد در زمینه خلق ثروت و تولید کار از دانشگاه‌های دولتی عقب‌تر است اما به تازگی 35 درصد شرکت‌های دانش‌بنیان برای خلق ثروت فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در سال‌های اخیر ضربه‌هایی به دانشگاه آزاد وارد شده که می‌توان به جمعیت کم دانشگاه آزاد و صندلی‌های خالی در دوره‌های کاردانی و کارشناسی اشاره کرد البته باید در نظر داشت که توسعه تحصیلات تکمیلی باعث جبران بخش کوچکی از این زیان‌ها شده است. 

میرزاده در پایان صحبت‌های خود گفت: دانشگاه آزاد زیر ذره‌بین است و تمام ریز‌بینی‌های صورت گرفته فقط مخصوص دانشگاه آزاد بوده است، اما امید بر این است که با کمک ایثارگران شاهد موفقیت‌های بیشتر در این زمینه‌ها باشیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.