کسب مقام قهرمانی دانشگاه آزاد در شرایط تحریم قدرت‌های جهانی

رئیس دانشگاه آزاد در رابطه با مقام آوران تیم روباتیک گفت: دانشجویان ما این موفقیت‌ها را در شرایط تحریم قدرت‌های جهانی به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با مقام آوران تیم روباتیک گفت: در مسابقات روباتیک 2015 از جمله دانشگاهایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه دولتی شیراز، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف شرکت کردند که این مسابقات در چین برگزار شد و قطب روباتیک در واحد قزوین تصویب شد در این مسابقات ما 4 تیم برتر بودیم و هدف ما از این مسابقات تحویل مهندسین حرفه‌ای به جامعه است. 
 
وی تاکید کرد: راحتی خیال و حمایت مسئولین از جمله رمزهای موفقیت‌ در این زمینه بوده‌اند و ما در مسابقات روباتیک2015 مقام شایسته‌ای را به دست آوردیم چرا که سرآمدی و سرافرازی حق ملت ایران است و هر کسی و هر حرفه‌ای می‌تواند نام ایران را بلند آوازه کند و موجب مباهات گردد کاری که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادند. 
 
میرزاده بیان داشت: دانشجویان ما این موفقیت‌ها را در شرایط تحریم قدرت‌های جهانی به دست آوردند اما ملت ما به خاطر سوابق کهن توانسته‌اند راه پیشرفت خود را باز کنند همچنین در این سال‌های تحریم ما بیشترین پیشرفت را در زمینه علمی و تکنولوژیکی داشته‌ایم. 
 
وی تاکید کرد: این قدرت ما ناشی از دانشی که به ملت ما بخشیده شده و رشته روباتیک جزو رشته‌های چند نظمی‌اند که در درجه اول باید از اساتید این دانش آموختگان تشکر کنیم چرا که دفترها، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را به وجود آوردند و از دانشجویانی که این سرافرازی را برای کشور به ارمغان آوردند تشکر می‌کنیم. 
 
وی در پایان گفت: من کمترین سهم را در این موفقیت دارم و امید بر آن است که این رشته در عرصه‌ای تجاری سازی قرار بگیرد تا بتواند باعث کاهش تلفات هم شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.