مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با تاکید بر امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد،گفت: آگاه سازی دانش آموزان به خصوص زنان نقش بسزایی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه ایفا می کند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سهیلا امیری در همایش بانوان شهرستان هشترود گفت: رسیدگی به امور اوقات فراغت و ورزش بانوان، توانمندسازی زنان از طریق مهارت آموزی به ویژه زنان بی سرپرست و بدسرپرست باید در اولویت کاری مسوولان باشد .

امیری خواستار امکانات رفاهی بیشتر برای بانوان شاغل شد و گفت: توجه به مسائل رفاهی آنان موجب استحکام بیشتر خانواده ها می شود.

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز از نبود ماموگرافی در این شهرستان اظهار گله نمود و گفت : به دلیل نبود این دستگاه، بانوان هشترودی و چاراویماقی مشکلات زیادی را متحمل می‌شوند و چنانچه با دستگاه ماموگرافی مورد معاینه قرار گیرند می‌توانند بیماری را زودتر تشخیص داده و به درمان آن بپردازند.

مستفید خواستار احداث پارک مجهز برای بانوان را ضروری دانست و گفت : خیرین می توانند با اهداء زمین رایگان در احداث این پارک مشارکت نمایند.

وی گفت : هم اکنون سرانه ورزشی این شهرستان از استاندارد کشوری بالاست اما متاسفانه سالن ورزشی مجهز و مختص بانوان نیز در این شهر وجود ندارد و بانوان ورزشکار مجبوراند در تایم های مختلف در سالن های برادران ورزش نمایند که در بعضی مواقع این سالن ها برای خانمها استاندارد نیست.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.