مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بیست و هشتم و بیست و نهم مردادماه جاری چهار ویژه برنامه با حضور دکتر مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی استان صفی‌پور افزود: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران روز چهارشنبه بیست و هشتم مردادماه جاری در شهرستان اهر، آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری عکس رضوی روز چهارشنبه بیست و نهم مردادماه ساعت 17 در مجتمع سینمایی 22 بهمن، آیین بزرگداشت استاد میرعباس آل یاسین بیست و نهم مردادماه ساعت 17 در مجتمع سینمایی 22 بهمن و آیین بزرگداشت عاشیق حسن اسکندری بیست و نهم مرداد ساعت 21 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تریز آیین‌هایی است که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر استان برگزار می شود.

صفی‌پور از هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد تا با حضور خود موجب برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین ها باشند.

 وی گفت: مسائل و برنامه های فرهنگی و هنری و ارتقای آن از اولویتهای این اداره کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: با بکارگیری همه ظرفیتها و امکانات استانی تلاش شده فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی را تقویت و برای جهانیان معرفی و تبیین کنیم.

وی بزرگداشت و تکریم مفاخر، مشاهیر و شخصیتها را ازجمله فعالیتهای این اداره ی کل برشمرد و تاکید کرد: ما درصدد هستیم علاوه بر معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی بزرگان و مشاهیر در زمان حیات آنان،‌ آثار آنها را نیز در اختیار همگان قرار دهیم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.