رئيس شبكه بهداشت بانه از كشف و ضبط 200 كيلو گرم نمک غير تصفيه در سطح نانوایی های اين شهرستان طی يک ماه گذشته خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ازسنندج؛ حامد منصوري رئيس شبكه بهداشت و درمان بانه، در دومين کارگروه بهداشت و امنيت غذايي اين شهرستان که در فرمانداری بانه برگزار شد، گفت: استفاده بیش از حد از نمک در پختن نان در سطح نانوایی‌ها ي اين شهرستان عمده ترين مشكل بهداشتي در اين حوزه است.

وي با بيان اينكه در راستای نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها 15 مورد بازرسي با حضور نمایندگان ادارات صنعت و معدن و تجارت، فرمانداری، اتحادیه نانوایان و شبکه بهداشت شهرستان طي يك ماه گذشته از نانوايي هاي سطح شهر صورت گرفته، افزود: در همه اين موارد استفاده نامتعارف از نمك وجود داشته است.

رئيس شبكه بهداشت و درمان بانه بیان كرد: در این بازدیدها که طي يك ماه گذشته واز 15 نانوایی انجام شده یک نانوایی به دلیل مشکلات بهداشتی قطع سهمیه و برای 6 نانوایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی اخطاریه بهداشتی صادر و يك نانوايي هم به تعزيرات حكومتي معرفي شده است.

منصوری در پایان با تاکید بر اینکه با متخلفان بهداشتی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند به شدت برخورد خواهد شد، گفت: در مراحل نخست نانوایی‌های متخلف به اداره تعزیزات معرفی می‌شوند و در صورت تکرار واحد آنها پلمپ و قطع سهميه می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.