مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا گفت: هدف این گروه خودروسازی از حمایت تیم های ورزشی و علمی، ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن جلینی با بیان این مطلب گفت: با ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت در جهت توسعه کارآفرینی، تسهیل، تشویق و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان به منظور ارتقای هرچه بیشتر دانش صنعت خودروسازی در کشور گام بر می داریم.

وی که در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و حامیان مالی تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی 2015 چین سخن می گفت، اظهار داشت: اهمیت اقتصادی دانش، هنگامی آشکار می شود که از آن در بهبود بخشیدن تولید استفاده شود به همین دلیل جریان دانش و انتشار تکنولوژی اهمیت زیادی در صنعت کشورمان دارد.

مدیر ارتباطات گروه خوردوسازی سایپا که از طرف این خودروسازی به عنوان حامی مالی و معنوی تیم دانشگاه آزاد واحد قزوین در این مراسم حضور یافته بود، اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از پتانسیل علمی و دانشگاهی، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت خودروسازی داخلی باشیم.

در مسابقات جهانی رباتیک 2015 که در کشور چین برگزار شد، 300 تیم از 47 کشور حضور داشتند و دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر دانش بومی و حمایت های مالی و معنوی گروه خودروسازی سایپا در بخش های مختلف 4 مقام اول و 2 مقام دوم کسب کند.

یادآور می شود که این مراسم تجلیل با حضور رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، روسای دانشگاه های آزاد واحد قزوین، پرند و یزد و مدیر ارتباطات سایپا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار