اگر حامیان مالی در رشته شیرجه سرمایه گذاری کنند ، اصفهان در این رشته حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ حمید احمدی پیشکسوت رشته شیرجه و همچنین مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نادر دارایی که در دوران نوجوانی و جوانی در رشته شیرجه مقام های نخست استانی را کسب نمود و در مسابقات کشوری دهه فجر روی سکوی دوم و سوم رفته است با بیان این مطلب اظهار داشت: با آمدن مهدی محمدی در راس کمیته شیرجه هیات شنای استان اصفهان حرکت های خوبی صورت گرفته که کاملا مشهود می باشد اما با کمبود امکانات سخت افزاری همچون تخته شیرجه استاندارد، لوازم کمک آموزشی و ... روبرو هستیم.

وی ادامه داد: بحث استعدادیابی در رشته شیرجه بسیار مهم است که باید در مدارس استان اصفهان صورت گیرد که مهدی محمدی سعی براین دارد که با سعید برجیان یکی از پیشکسوتان این بحث، را به طور جدی دنبال کند تا رشته شیرجه به جایگاه اصلی اش در کشور برسد.

حمید احمدی تاکید کرد: حامیان ورزش یا اسپانسرها در رشته شیرجه ورود کنند چراکه اصفهان در این رشته حرف های زیادی برای گفتن دارد، اصفهان به علت نداشتن تخته شیرجه 3 متری و استاندارد نمی تواند میزبانی مسابقات کشوری را برعهده گیرد، اما در صورتی که اسپانسرها یک تخته شیرجه برای اصفهان تهیه کنند مثل دهه 60 می توانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نادر دارایی در پایان آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اصفهانی به ویژه ورزشکاران این رشته نمود.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: رشته ، شنا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.