سرمربی تيم فوتبال خونه به خونه گفت: تيم فوتبال خونه به خونه مازندران يكی از مدعیان صعود به ليگ برتر فوتبال كشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ اكبر ميثاقيان در آستانه ليگ دسته اول فوتبال كشور تصريح كرد: تيم خونه به خونه مازندران در فصل جاري يكي از شانس هاي صعود به ليگ برتر است.

وي با اشاره به جذب بازيكنان جوان در كنار چند بازيكن باتجربه در تركيب تيمش اذعان داشت: تيم خونه به خونه مازندران با مديريت خوب و همچنين با مهره هاي كليدي مي تواند يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر باشد.

سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران با بيان اينكه هميشه بازي اول براي هر تيمي حساس است، افزود: براي ايجاد انگيزه و روحيه در بين بازيكنان كسب سه امتياز بازي اول براي صعود به ليگ برتر براي هر تيمي بسيار مهم و حياتي است.

ميثاقيان در ادامه با اشاره به اينكه در هر تيمي كه به عنوان سرمربي حضور يافتم تيمم موفق بود، گفت: تمام تجربيات مربيگري ام را به كار خواهم بست تا با تلاش و همت بازيكنان و كادرفني خونه به خونه مازندران به ليگ برتر صعود كند.

وي درباره ميزان آمادگي بازيكنانش در بازي اول مقابل فجر سپاسي شيراز گفت: بازي نخست هر تيمي دشوار است و خونه به خونه بايد در مقابل تيمي كه 25 سال قدمت ليگ دارد بازي كند ولي تمام هدف ما كسب سه امتياز با حمايت تماشاگران بابلي است.

سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران با اشاره به تعامل مديران مازندراني براي موفقيت تيم فوتبال خونه به خونه خاطرنشان كرد: حضور مسئولان ارشد استان در تمرينات تيم خونه به خونه مازند ان نويد حركت رو به رشد فوتبال مازندران است.

ميثاقيان در پايان با بيان اينكه تيم خونه به خونه مازندران تازه دو هفته اي شكل گرفت، خاطرنشان كرد: پتانسيل فوتبال مازندران با حضور بازيكنان خوب بسيار در سطح كشور بالا است و پس از حضورم در تمرينات خونه به خونه مازندران بوي شموشك نوشهر را پس از سال ها در وجودم حس كردم.

تيم فوتبال خونه به خونه مازندران امروز دوشنبه 26 مرداد از ساعت 17 در هفته نخست ليگ دسته اول فوتبال كشور در ورزشگاه شهداي هفتم تير بابل ميزبان فجر سپاسي شيراز است.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: خونه ، فوتبال ، لیگ ، شانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.