فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: در 4 ماهه ابتداي امسال شاهد كاهش 3 درصدي وقوع و افزايش 12 درصدي كشفيات سرقت در استان كرمان در مقايسه با پارسال بوده ايم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سردار حسين چناريان روند تبديل شدن مسائل اجتماعي به مسائل امنيتي را مورد انتقاد قرار داد و گفت: نبايد بگذاريم كه به راحتي مسائل اجتماعي به مسائل امنيتي تبديل شود.

سردار چناريان بيان داشت: براي كنترل مسائل اجتماعي از خانواده ها تقاضا داريم تا نظارت خود بر فرزندان را در فضاي حقيقي و مجازي بيشتر كنند.

وي به آمار مرتبط با سرقت در استان نيز اشاره كرد و افزود: در مدت 4 ماهه ابتداي سال جاري شاهد شاهد كاهش 3 درصدي وقوع و افزايش 12 درصدي كشفيات سرقت در مقايسه با سال گذشته بوده ايم.

فرمانده انتظامي استان گفت: تلاش ناجا جلب مشاركت مردمي است و سازمان هاي مرتبط بايد در اين زمينه تمام تلاش هاي خود را به خرج دهند.

وي افزود: احساس امنيت در استان كرمان رو به افزايش است و دليل اين مساله ريشه در نزديكي مردم با پليس دارد.

سردار چناريان در پايان همكاري بيشتر سازمان هاي مردم نهاد با پليس را خواستار شد و گفت: بايد به دنبال حل ريشه اي مسائل اجتماعي باشيم و در اين راه مشاركت تمام ارگان ها نياز است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: افزایش ، کشف ، سرقت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.