فرمانده انتظامي شهرستان بم گفت:گسترش مشارکت شهروندان در برقراري نظم و امنيت نقش مهمي در پيشگيري و کاهش جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي بم با حضور در مسجد جامع روستاي کروک از توابع بخش روداب غربي اين شهرستان سرپرست جديد پاسگاه انتظامي اين بخش را معرفي كرد.

سرهنگ "محمد رضا فداء" در سخناني ضمن تشريح زمينه هاي همکاري مردم با پليس گفت: در گذشته زمينه هاي نا امني در برخي مناطق روستايي و حاشيه اي وجود داشت که اين مسائل هم اکنون با تدابير و تلاش بي وقفه پليس و مشارکت اهالي کاهش چشمگيري يافته است.

وي با تاکيد بر نقش معتمدين و اعضاي شوراي هاي اسلامي در توسعه تعامل با پليس تصريح کرد: مردم تعامل بسيار خوبي با پليس دارند و با هوشياري نسبت به وقوع جرائم و مواردي که به امنيت و آرامش اهالي منطقه لطمه مي زند عرصه را بر عاملان جرم تنگ ساخته اند.

"فدا"همچنين با تشريح طرح شوراي معتمد محل يادآور شد: اين طرح اقدام سنجيده و بسيار موثري است که اعضايي از محله را در حفظ و برقراري نظم و امنيت سهيم مي سازد و مردم نيز به دليل انسجام و تعامل نزديکي که با يکديگر دارند به خوبي مي توانند از هم انديشي با ريش سفيدان براي حل مسائل و مشکلات استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همکاری ، پلیس ، مردم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.