رضا سیار فرماندار قم با صدور پیامی ضمن تبریک دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، افزود: در دهه کرامت فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: رضا سیار فرماندار قم با صدور پیامی دهه کرامت را تبریک گفت و بیان کرد: وجود مبارک اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همگی و در همه موارد مخزن بی‌پایان جود و بخشش است و آنکس که در میان این بزرگان به کریمه مشهور می‌شود، به طور یقین دارای صفات برجسته بخشش و سخاوت است.

در ادامه این پیام آمده است : مردم قم، افتخار میزبانی و خادمی حرم شریف کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر خود را دارند که رایحه خوش فرشتگان زائر آستانش مشام را نوازش می‌دهد. بدون شک هر انسانی در راستای نیل به توسعه و تعالی روحی و معنوی نیازمند الگویی مناسب است، مادران فردای ایران یعنی دختران امروز نیز با تأسی از وجود دختر بزرگواری که مشهور به صفات عفت، شجاعت، تقوا، علم و حلم است، آینده خود را در زمینه فردایی بهتر بیمه خواهند کرد.

فرماندار قم در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: اینجانب میلاد فرخنده، پرنور و سرور پیشوای هشتم، آیت حق، عالم آل محمد(ص)، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر گرامیش، شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و دهه نورانی کرامت را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و بهره‌مندی از شفاعت این گوهرهای زیبای هدایت و سعادت را به همه ما مسلمانان، عنایت کند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پیام ، تبریک ، فرماندار ، قم ، میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.