کرمان؛

اسکان تابستانی 15هزار و 97 نفرـ روز مسافر در مدارس کرمان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای تیرامسال تاکنون بیش از 15 هزار و 97 نفر ـ روز مسافر در مدارس این استان اسکان داده شدند.







به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی افزود: درتابستان امسال تاکنون 5 هزار و 593 نفر مسافر در قالب هزار و 350 خانوار در ستادهای اسکان آموزش وپرورش استان کرمان پذیرش شده اند.



وی گفت: همچنین هزار و 277 نفر مسافر در قالب 334 خانواده طی هفته گذشته در مدارس استان اسکان داده شده اند.



محسن بیگی تصریح کرد : اسکان تابستانی مسافران فرهنگی استان کرمان در 90 مدرسه در قالب 767 کلاس ، و 16 پایگاه اسکان در استان انجام می شود.



وی با اشاره به اینکه 245 نفر به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه ها و مدارس طرح اسکان تابستانی فعال هستند گفت: پایگاه های اسکان علاوه بر خانواده فرهنگیان به سایر اقشار نیز خدمات اسکان و اقامت ارائه داده می شود.



معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از مسافران خواست : برای بهره مندی از خدمات اسکان تابستانی در شهرهای انار، بافت، بردسیر، چترود، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کوهبنان، ماهان و کرمان به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: مسافران شهر کرمان می توانند برای کسب اطلاعات و هماهنگی بیشتر در سطح ناحیه یک با شماره تلفن 33239861 و در سطح ناحیه دو با شماره تلفن 32722926 تماس بگیرند.



در شهر کرمان 28 مدرسه و 131 کلاس درس به اسکان مسافران اختصاص یافته است .

انتهای پیام/پ 			 		
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.