کرمان؛

کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور

وضعیت دانشجو و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها نشان می‌دهد تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد 30 درصد کاهش یافته است و شاهد کاهش 35 درصدی تعداد دانشجویان پیام‌نور هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای هیئت امنای استانی دانشگاه فرهنگیان کرمان به کاهش دانشجو در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: حتی امروز دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در برخی رشته‌ها، دوره شبانه را لغو می‌کند.

وی با بیان اینکه روند دانشگاه فرهنگیان با گذشته از زمین تا آسمان فرق دارد ، افزود: امروز این دانشگاه نخستین انتخاب کنکوری‌هاست و باسوادترین دانش آموزان کنکوری وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

پورابراهیمی با اعلام اینکه هم اکنون دانشجومعلمان کرمانی که به علت کمبود فضای مناسب در سایر استان‌های تحصیل می‌کنند، خواستار حضور در استان هستند، خاطرنشان کرد: اگر در کوتاه‌مدت تخلیه دانش‌سرای الزهرا (س) برای واگذاری ساختمان آن به دانشگاه فرهنگیان امکان‌پذیر نیست، باید اجاره آن پرداخت شود تا در میان‌مدت و بلندمدت برای ارائه خدمات به دانشجومعلمان تصمیم‌گیری صورت گیرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کاهش ، دانشجویان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.