رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: زلزله روزهای اخیر تهران، به نوعی مانور امدادی برای مقابله با بحران‌های احتمالی به حساب می‌آید.

استمرار آماده باش نیروهای امدادی در شهر تهرانناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به زلزله اخیر در استان تهران اظهار کرد: با توجه به استقرار سالانه نیروهای امداد و نجات به صورت 24 ساعته در پایگاه‌های هلال احمر استان تهران در چند روز گذشته نیز نیروهای نجات با حضور در مناطق مختلف روستایی بخش جواد آباد ورامین به خدمات رسانی پرداخته، این در حالی بود که به خانه‌های روستایی و ساکنان هیچگونه خسارت مالی و جانی وارد نشده بود.

وی افزود: هم اکنون وضعیت آماده باش نیروهای امداد و نجات در تهران در حالت (زرد) به سر می‌برد که در صورت اعلام سازمان مدیریت بحران مبنی بر نیاز بر افزایش نیروهای امدادی، فعالیت سازمان هلال احمر دو چندان می‌شود.

چرخساز ادامه داد: زلزله روزهای اخیر، به نوعی مانور امدادی ناگهانی به حساب می‌آید که آمادگی نیروهای امداد و نجات را برای مقابله به بحران‌ها سنجید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
دعا میکنم اتفاق نیفته والا در طوفان تهران دیدیم چطور همتون واموندید وطبق معمول تقصیر کم کاریتون افتاد گردن دیگران واین وسط مردم بدبخت وبیچاره که مالیات میدن ولی اخر جز زور چیزی نصیبشون نمیشه
آخرین اخبار