سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: کشف جسد حادثه سیل در پارک جوانمردان صحت دارد و جستجوها برای یافتن 7 شهروند تهرانی دیگر مفقود شده ادامه دارد .

کشف جسد حادثه سیل در پارک جوانمردان صحت دارد/ جستجوها برای یافتن 7 شهروند تهرانی مفقود شده ادامه دارد
ناصر چرخساز سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره خبری که به تازگی در سایت های خبری درباره پیدا شدن چند جسد از مفقودین سیل در پارک جوانمردان منتشر شده گفت: این موضوع مربوط به چند روز گذشته است و چنین اتفاقی در ساعت‌های اخیر رخ نداده است اما در حال حاضر 7 خانواده تهرانی هستند که مفقودیت اعضای خانواده شان را به این سازمان اعلام کرده اند.

وی به تلاش امدادگران برای پیدا کردن مفقودین اشاره کرد و گفت: هم اکنون 2  فرد مفقود شده نیز در شهرستان کرج وجود دارد که البته جسدی مجهول الهوبه در این منطقه کشف شده که چنانجه مربوط به مفقودین باشد جستجوها برای پیدا کردن آخرین نفر متمرکز تر می شود.

این مقام مسئول امدادی خاطر نشان کرد: نیروی جمعیت هلال احمر به همراه سایر دستگاه‌های امدادی تلاش های گسترده خود را یرای پیدا کردن مفقودین حادثه سیل و طوفان همچنان ادامه خواهند داد.



انتهای پیام/
برچسب ها: جسد ، سیل ، طوفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
-
مهدی کیانی
۱۳:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
آدم عاقل درهرشرایطی بایداحتیاط کنه که از جمله آنهامسافرته علت بالارفتن آمارتلفات سیل خروشان مسافرت مردم به شهرهای ایران دراین مدت بودوساخت وسازهای غیر مجازدرحاشیه رودخانه هاست
Iran (Islamic Republic of)
ziaedin
۱۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
حالا هرچند سال یه اتفاق می افته..... جرا کسی به فکر جاده ها و خودرو ها (پراید ) نیستند. چرا که آمار کشته ها هزار برابر هروز سیل این چنینی که سهله .مانند سیل چند سال پیش در شمال رخ داد می باشد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
فرض بر اینکه هواشناسی هم خبر طوفان را میداد ایا مردم حاضر بودند قید مسافرت را بزنند و در خانه بمانند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
مطمئن باشيد هر عملي داراي عكس العملي است. بي بندباري - پوشش نامناسب زنان و دختران -كلاه گذاشتن سر همديگر -و هزاران هزار گناه ديگر نتيجه عمل ما مي شود.
وقتي خداوند بخواهد امري كند، نه تنها هواشناسي بلكه هيچ كسي نمي تواند كاري كند .
Iran (Islamic Republic of)
فریبــــرز
۰۹:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
بدون هیچ شناختی از عزیزانی که جان خودشان را از دست داده اند و خانواده های محترم داغدارشان و دیگر عزیزانی که خسارات مالی دیده اند و نتیجه سالها زحماتشان به چشم برهم زدنی نیست و نابود شده است را محکوم میکنید و بدترین تهمت ها را میزنید و ابدن احساس غم و ناراحتی برای هموطنتان ندارید و نام خود را هم مسلمان و بنده خدا گذاشته اید !
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۳:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
هرسال در تیرماه شهرتهران بارندگی داردوهواشناسی میتواندقدری احتمال وقوع سیل را جدی تر ببیندوبه عامه مردم تذکرخواص بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
به حق چیزای ندیده و نشنیده .. کجا ما تیر ماه در تهران بارندگی داریم ... اخه مگه مجبوری نظر کارشناسی بدی دکتر
آخرین اخبار