اردبیل؛

میانگین کشتار مرغ در کشتارگاههای طیور استان اردبیل 100 تن است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل میانگین کشتار مرغ در کشتارگاهای طیور استان را 100 تن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ؛ بهلول تکلوی در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی و مدیریت جوجه‌ریزی و ساماندهی خرید گوشت مرغ در اردبیل اظهار داشت: وضعیت بازار گوشت مرغ نسبتاً مناسب است و تلاش بر این بوده تا وضعیت تعادل در عرضه و تقاضا همچنان با مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه پیدا کند.

وی میانگین کشتار مرغ در کشتارگاهای طیور استان را 100 تن اعلام و تصریح کرد: نظارت‌های بهداشتی در بالاترین سطح در کشتارگاه‌ها رعایت می‌شود و تلاش تمامی مسئولان بر این است تا این ماده غذایی ارزشمند در بهترین شرایط کشتار و بسته‌بندی به مردم ارائه شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین شایعات مصرف هورمون در پرورش طیور را کذب خواند و بیان کرد: چنین شایعاتی توسط افرادی غیرمطلع و سودجو پخش می‌شود که موجبات تشویش اذهان عمومی را در جامعه فراهم می آورد که مصرف کنندگان نباید به چنین شایعاتی توجه کنند و این ماده غذایی کامل و ارزان قیمت و ارزشمند را از سفره غذایی خود حذف کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.