همدان؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از  همدان؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه از 25 تا 28 مرداد و از ساعت 16 تا 22 برای بازدید فعالان و علاقمندان حوزه کشاورزی و صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ادامه داد: این نمایشگاه به صورت بین‌المللی و در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع  و در سه سالن ابن سینا، الوند، هگمتانه و محوطه حیاط نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: تعداد 114 غرفه از فعالان داخلی و خارجی در حوزه کشاورزی و صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

الماسی ادامه داد: فعالان داخلی شرکت‌کننده در نمایشگاه از استان‌های تهران، البرز، تبریز، قزوین، زنجان، قم، مشهد، اراک، اصفهان، شیراز، یزد، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گلستان و مازندران هستند که در این نمایشگاه به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی گفت: نمایندگان برندهای خارجی نیز از کشورهای آلمان، بلژیک، آمریکا، ترکیه، کره جنـوبی و چین هستند که با ایجاد فضایی رقابتی به ارائه و معرفی محصولات خود می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‎المللی استان همدان ویژگی این دوره از نمایشگاه کشاورزی را برگزاری کلاس‎های آموزشی و بهره‌گیری از اساتید با سابقه برای آموزش در زمینه آب، خاک، شیلات، آبزیان و آموزش مکانیزاسیون همچنین دعوت از فعالان این حوزه به صورت تورهای بازدید گروهی از همدان و استان‌های همجوار عنوان کرد.

وی اهداف برپایی نمایشگاه را معرفی سیستم‌های مدرن روز در زمینه‌های مختلف حوزه کشاورزی و صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات، معرفی ظرفیت‌های تولید داخلی و ترویج استفاده از محصولات ارائه شده، آشنایی با روش‎های نوین کاشت، داشت و برداشت دانست.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.