روند پشرفت طرح بلوار ولایت شمالی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در بازدید از پروژه بلوار ولایت شمالی آمل با بررسی مسائل فنی و اعتباری و همچنین روند پشرفت این پروژه، فعالیت‌های عمرانی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: با نظارت کارشناسی و دقیق شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر شاهد اعتلای بیش از پیش شاخصه های خدمت رسانی به مردم باشیم .

پمحمد محمدی تاکامی افزود : شهر آمل در ایجاد و توسعه رینگ های درون شهری یکی از شهرهای فعال استان است وی افزود:‌شناسایی دقیق نیازها و مشکلات شهر در همه عرصه ها بخصوص عمرانی و فرهنگی و هماهنگی و تلاش برای رفع آنها باید در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد .

شهردار آمل نیز در این بازدید به وضعیت بخش های عمران و آبادانی شهر امل اشاره کرد و اظهار داشت : در این پروژه بیش از یکصد و شصت پلاک مسکونی و تجاری بدون هیچ گونه تنش و مشکلی تملک و تخریب گردید و اخیراً نیز رستوران حاج محسن به عنوان آخرین پلاک پس از طی مراحل قانونی تخریب گردید .

امیرسلیمانی تصریح کرد : خوشبختانه اعتماد خوبی بین اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیریت شهری و شهروندان وجود دارد و سعی مان بر این است تا این اعتماد را بالاتر ببریم زیرا اعتماد بالا راندمان را افزایش خواهد شد.

وی با بیان مشکلات موجود در سطح شهر و با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه در آینده نزدیک ترافیک هسته مرکزی شهر و خیابان نور کاهش خواهد یافت گفت: مساله ترافیک یکی از اساسی ترین مسائلی است که نیازمند عزم جدی مسئولان در بخش‌های مختلف است تا شاهد رفع آن باشیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پیشرفت ، طرح ، بلوار ، ولایت ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.