افراد مسلح ناشناس یک امام جماعت را در مرکز مالی به قتل رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع محلی مالی روز جمعه اعلام کردند تکفیری های ناشناس یک امام جماعت را در روستایی نزدیک ناپالا در مرکز مالی اعدام کردند.

عمر سکو، برادر زاده این امام جماعت، و یک نماینده محلی تایید کردند علاجی سکو، امام جماعت 63 ساله بارکرو در حدود پنج کیلومتری ناپالا، شامگاه پنجشنبه به دست افراد مسلح اعدام شده است.

عمر سکو بدون  اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد، این افراد عموی وی را به قتل رسانده اند زیرا به اعتقاد آنها او دشمن تکفیری بوده است.

به گفته یک نماینده محلی، که از سواره در مرکز مالی با خبرگزاری فرانسه تماس گرفته و خواسته بود نامش فاش نشود، امام جماعت بارکرو به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

این منبع خاطر نشان کرد مردان ناشناس، که به نظر می رسد آن مناطق را خوب می شناختند، با موتورسیکلت به نزدیکی روستا آمده و موتورسیکلت های خود را همان جا در نزدیکی روستا متوقف کردند و با پای پیاده به منزل امام جماعت رفته و وی را به ضرب گلوله قتل رسانده اند.

او همچنین اعلام کرد: "عاملان این قتل  تکفیری های آمادو کوفا و مبلغان اسلام افراطی از مردم منطقه موپتی مالی هستند".

به گفته این منبع، از ماه ها پیش این افراد تلاش می کردند امام جماعت بارکرو را با آرمان خود همراه کنند، اما موفق نمی شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار