جمعی از دانشجویان خارجی حاضر در دوره دانش‌افزایی، در ادامه برنامه‌های فرهنگی و تفریحی خود، در یک نمایش خصوصی، به تماشای فیلم «مهمان مامان» نشستند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری هشتاد و دومین دوره دانش‌افزایی؛ فارسی‌آموزان 43 کشور جهان که به دعوت از بنیاد سعدی در دانشگاه شهید بهشتی، دوره دانش‌افزایی خود را سپری می‌کنند، در کنار کلاس‌های آموزشی صبحگاهی، به منظور آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ و آداب مردم ایران و افزایش سطح مکالمه زبان فارسی خود، در فوق برنامه‌های فرهنگی و تفریحی نیز شرکت می‌کنند.

در همین راستا، جمعی از فارسی‌آموزان خارجی حاضر در این دوره از دانش‌افزایی، با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران، در یک نمایش خصوصی به تماشای فیلم «مهمان مامان» اثر داریوش مهرجویی نشستند.

پیش از این نیز تعدادی از دانشجویان کشورهای مختلف، در مقابل دانشکده علوم انسانی و ادبیات دانشگاه شهید بهشتی و همچنین بوستان قیطریه تهران به نمایندگی از کشورشان نهال‌هایی را غرس کردند.

فارسی‌آموزان حاضر در هشتاد و دومین دوره دانش‌افزایی در مدت ده روزه حضور خود تاکنون از حسینه جماران و بیت امام خمینی(ره)، برج میلاد، باغ پرندگان تهران، مجموعه برج آزادی، بوستان آب و آتش و پل طبیعت، بوستان قیطریه، بوستان جمشیدیه و باغ وحش ارم، بازدید به عمل آوردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار